eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

Simturi atrofiate…


Nu mai simt. Nu mai pot sa simt. Azi am vrut sa plang. Pentru ca nu te mai iubesc. Dar nu mai pot nici sa plang. M-am chinuit un timp, am incercat sa vars macar un sfert de lacrima, dar nu am reusit.

Mi s-au atrofiat simturile. Nici macar nu mai simt durerea sau lipsa ei. Iubirea. Nimic. Am devenit o nesimtita cu acte in regula.

Nu te mai iubesc si nici macar nu mai pot sa plang pentru asta. De azi... nu mai simt. De cateva zile simteam cum amortesc, cum apune si ultima farama de pasiune. Cand am plecat zilele trecute din patul tau la 3 dimineata si m-ai rugat sa raman, nici macar nu m-am uitat inapoi. M-am imbracat si am plecat. Fara sa imi pese de ce s-a intamplat sau de ce avea sa se intample. Te-am lasat singur intr-un pat cu cearceaful sifonat care miroase a mine. Nu imi mai pasa.

Cand mi-ai vorbit de sentimente, dupa tot ce s-a intamplat intre noi, jur ca imi venea sa vomit. Cum as putea sa mai simt ceva pentru tine!? Cum poti sa confunzi dorinta cu iubire?! Cum poti sa crezi ca vreau un loc in viata ta?!

Imi pare rau. Daca ai crezut ca m-am intors in timp, la tine, ... imi pare rau! Nu m-am intors. Aveam nevoie de o pauza, de refulare, de senzatii... nu de sentimente.

Si judeca-ma... in final si tu ai avut rolul tau in schimbarea mea...

3 comentarii:

Kali spunea...

Nesimtita cu acte in regula?
Pe naiba.Poate ca abia acum ai deschis ochii.Presupun.Dar nu esti asa pentru ceea ce faci si pentru cum te comporti.
Nu,nu are dreptul sa te judece.Poate o fi avand el un rol important in schimbarea ta,dar nu trebuie sa te judece.El e ultimul care ar trebui sa faca asta:)

IngerSiDemon spunea...

De prea multe ori noi femeile am impresia ca ne place sa fim duse cu preshul...e greu sa spui nu...al naibii de greu...de cate ori mi-am jurat ca nu il voi mai accepta deloc de atatea ori am cazut... Ma bucur pt tine si te admir foarte mult !

Loredana spunea...

mie nu mi se par simturile tale atrofiate, ba chiar foarte ascutite.