eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

visare maxima...

Am momente cand sunt de-a dreptul idioata si ma gandesc la tine ca la un obiect de-al meu. ca si cand tu ai fi ursuletul ala de plush idiot cu care dorm adesea si pe care il alint asa cum iti ziceam si tie cateodata. nu tie mah. lui. asa, revenim. spuneam ca am ganduri cateodata ca ai fi al meu. stiu ca nu esti, crede-ma ca habar n-am cine a castigat premiul pentru literatura anul asta, dar stiu ca nu esti al meu. dar imi place sa visez ca ai putea fi.

Si vii langa mine si ma alinti cu iubita mea. yaks, ce cliseu obosit, dar de la tine, suna atat de frumos si pur. mergem la ai tai, si stii foarte bine: maica-ta ma adora de-a dreptul! rau de tot! taica-tu imi spune mereu ca daca nu erai fiul lui preferat (apropo, esti singurul lui fiu) o insela pe maica-ta cu mine. iar eu ii spun ca daca nu era la 3 m sub pamant deja, il ajutam eu sa fie. iar tu, tu nebunule ma adori. pur si simplu ma mananci din priviri. iti sclipesc ochii cand te uiti la mine cum rad. imi spui adesea ca nu m-ai iubit daca nu as fi asa ranjita. poi, fraiere, daca nu eram asa ranjita nici eu nu te iubeam pe tine! stam la masa si maica-ta imi spune cum o sa trebuiasca sa invat eu sa iti fac tie sarmale. zambesc si dau din cap a aprobare. dar crede-ma, nu aprob nimic! nu ca nu ti-as face tie dragul meu sarmale, ci nu as face sarmale punct! nici daca ai fi george clooney, daraminte cand esti doar un simplu tu! ma mangai pe picior si imi soptesti la ureche ca abia astepti sa imi arati camera in care ai copilarit. stiu ca vrei doar sa te culci cu mine si in patul ala in care pe vremuri doar visai femei. stiu asta. si nu prea imi pasa. pentru ca abia astept sa ma las in bratele tale. dar maica-ta nu tace si deja imi spune ca trebuie sa pun si orez si ca vorba aia cu cei care pun orez in sarmale sunt saraci e o mare aberatie. aoleu, te rog taci si lasa'le dracului de sarmale. nu vezi ca fii-tu vrea sa ma tranteasca in patul ala nenorocit?! nu ii cunosti ranjetul ala?! de fapt, nici n-ai avea de unde. nu imi ranjeste asa decat mie. in fine... tace si ne lasa sa mergem la culcare. bine spus, la culcare. chiar am de gand sa ma culc cu tine. si chiar vreau sa ne lase si maica'ta sa nu creada ca facem altceva. nu vom dormi. sa ii spui iubire te rog. sa ii spui cum ma vei tranti pe patul ala care scartaie din toate unghiurile si cum o sa imi placa si o sa te trag dupa MINE. restul sa nu ii mai spui. sa tii doar pentru serile in care sunt la dracu in praznic si ai vrea sa ma inseli. sa te gandesti la noaptea asta. sa iti fie mai usor. :)

Ne-am trezit dimineata... si maica-ta a trecut la reteta ta preferata de omleta. m-am mai trezit langa tine si sunt foarte sigura ca mi-ai spus ca la micul dejun preferi sa ma mananci pe mine. nicidecum o omleta lesinata.

Iti povestesc maine treaba cu micul dejun.

Trebuie sa ma trezesc din visare ca ma asteapta un taxi sa ma duca la film cu niste prieteni pe care ii ador.

Niciun comentariu: