eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

in loc de inceput...

Refuz sa cred ca izvorul fericirii e defect. La fel de bine refuz sa cred ca tu nu esti pentru mine. Refuz sa cred ca nu e nimeni care sa ma sarute de noapte buna. Refuz sa cred ca tu ai plecat pe bune din viata mea. Refuz sa cred ca fara tine o sa imi fie greu. Refuz sa cred ca totul in jurul meu se rezuma la a fi cu tine. Refuz sa cred ca iti e bine acum. Refuz sa cred ca mie imi e bine acum. Refuz. Intelegi matale??? Nu mai pot. Stii cati kilometri mai pot dupa nu mai pot??? Cateva mii. Daca e sa calculez in ani, de 4 ani nu mai pot. Si tu stii asta. Simti asta. Si nu faci nimic. Pentru ca e al dracului de tarziu acum sa mai facem vreunul ceva. Mi-a fost incredibil de dor de tine idiotule. Mai ales ieri. Ieri, mi-am imaginat ca nu te-am uitat. Ieri am crezut ca inca esti langa mine, doar ca nu in secunda aia. Din clipa in clipa asteptam sa imi sune telefonul si sa imi apara numarul ala pe care il stiu pe de rost desi nu ti-am spus-o niciodata. Mi-e dor de tine imbecilule. Si nu de tine, ca ai fi tu mare macho! Nici pe departe! Imi e dor sa fiu adorabila si proasta si sa mai cred in tine. Sa mai cred cand imi spui ca sunt prima si ultima din viata ta. Sa mai cred ca aseara ai dormit toata noaptea ca nu te-ai simtit bine. Sa mai cred ca ma vei suna in 5 minute. Sa mai cred ca ai fost atat de ocupat incat nici macar nu mi-ai citit mesajul, daraminte sa mai si raspunzi la el. Sa mai cred ca lumea incepe si se termina cu tine. Sa mai cred ca imi e dor de tine. Imbecilule. Nu imi e. Asta e realitatea. Fara tine imi e mai bine decat imi era inaintea ta. Am tot ce vreau eu, si tot ce si-ar dori poate doar altii. Am tot, si tu nu ai pus nici macar o bucata de faianta in toata treaba asta. Si nu sunt suparata pe tine! Deloc chiar! Te iubesc de 10 ani cu aceeasi intensitate. Minima. Niciodata nu mi-a mai fost asa de dor de tine asa cum mi-a fost ieri. Cand mi-am dorit sa imi fie dor.

Fericirea exista. Se cheama film si e o poveste de dragoste. Tot ce poti face e sa ai noroc sa faci parte din distributie. Daca nu faci, nu-i problema, intr-o viata viitoare urmeaza un alt casting. Citeste ziarele sa il prinzi!

Orice asemanare cu personaje reale este pur intamplatoare. De altfel, cifrele sunt alese aleator. Daca ti se pare ca ma refer la tine, mai citeste o data. Ai sa iti dai seama ca niciodata nu ma refer la tine.

Un comentariu:

nenea spunea...

pfff. ce rau imi pare ca m-am grabit si am comentat mai devreme! as fi scris aici ceva. dar lasa, ca mai trec