eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

nu imi e dor. si daca mie nu imi e, tie de ce dracu iti e?

Mi-a fost dor de tine iubito!

Iubita de cine?!

De mine iubito! Mi-a fost dor de tine... ca niciodata pana acum.

Asta nu se numeste dor. Confunzi din nou sensurile. Ce simti tu acum, e iesirea din obisnuinta. Nu dor.

Iubito, nu mai fi sarcastica. Mi-a fost dor de tine. De ce nu vrei sa intelegi?

Pentru ca nu e nimic de inteles. Si nu mai spune ca ti-a fost dor. Nici acum nu sunt langa tine ca sa iti treaca dorul.

Am inchis telefonul. Ma scoti din minti intotdeauna. Nu stiu cum de nu se deschide pamantul sa te inghita si poate asa uiti numarul asta de telefon. Aberezi, visezi numai lucruri imbecile. Ti-a fost dor de mine!?! Nu ma innebuni! Si cand plangeam din cauza ta, atunci cum iti era??? Aaa... stai ca ai uitat! Si nu exagerez dobitocule! Am plans ca proasta pentru ca te iubeam si mi-era greu sa inteleg de ce te porti asa. Acum nu te mai iubesc, si e mult mai simplu de inteles: pentru ca esti un neica nimenea care nu merita nimic pentru ca nu e in stare sa ofere nimic in schimb. Si stai linistit, ca slava cerului n-am depins niciodata de nimeni, mai ales de unul ca tine sa am nevoie de ceva de la tine. Nu stiu cum am putut fi atat de oarba incat sa nu vad ce se vedea cu ochiul liber de pe luna: esti un nimic. Si eu la fel de nimic am fost in timpul in care te iubeam. Dar ce sa stii tu ?! Nivelul tau maxim e „mi-a fost dor de tine iubito”. Sa o citez si pe mamaie, Dumnezeu s-o ierte, HAI SICTIR! De ma-ta nu ti-e dor?! Ah, iata-mi expresia, ma-ta e femeie de treaba. Nu stiu cum de a gresit atat cu tine!

Nu ma mai enervez degeaba. Nu meriti. Nu meriti nici sa iti pomenesc numele. Nu meriti nimic. Odata am fost atat de oarba incat sa cred ca meriti. N-ai meritat nici atunci, dar stii cum e „ nu e orb mai orb decat cel care nu vrea sa vada”. Si in mod sigur, eu nu vroiam sa vad!

Nu vreau sa iti spun din nou adio. Am spus-o si in alte randuri. Acum pun punct.

3 comentarii:

Iubi spunea...

Pacat ca n-am citit asta mai devreme.

Z. spunea...

Abia astazi ti-am gasit blogul. Ti-am citit deja cateva postari care m-au lasat fara cuvinte. Ma regasesc in povestea ta. Dar postarea asta am citit-o pe nerasuflate, cu ochii in lacrimi, si nu exagerez. Ce ai povestit tu simteam si eu cand 'EL' ma suna si imi spunea exact ce iti spunea al tau tie.. si al meu avea 'realitatea lui acasa', chiar daca nu e inca insurat cu ea.
Te pup.

Domnisoara J spunea...

:)))haha imi place asta!!!