eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

don't judge me...

Adesea imi doresc sa nu fi gresit. Nu eu. Tu sa nu fi gresit. Ca eu acum sa nu fiu pusa in situatia de a te renega. Si de a fi judecata pentru asta. Urasc oamenii care ii judeca pe altii. Mai ales pe cei care au o viata normala. Care nu au trecut prin ce am trecut eu. Urasc cand cineva face asta, d’aia ma feresc mereu sa fac si eu asta. Si totusi ma judeci. Pana si tu ma judeci. Mi-e greu sa inteleg de ce o faci. Eu nu te-am judecat pe tine. Dar acum o fac. Pentru ca am trecut prin ce ai trecut tu. Am reactionat totusi diferit, eu am luat atitudine, pe cand tu faci ce ai facut timp de mai bine de 25 de ani: te complaci. Pana nu demult, aveai si o scuza. Nu o mai ai.

Nu ma judeca. Nu vreau sa traiesc ce ai trait tu. Nu vreau sa merg pe acelasi drum. Sunt destul de puternica incat sa imi croiesc propria cale. Propriul traseu. Chiar daca la inceput va fi doar o ulita, cu timpul poate ajunge drum european. Macar eu vreau sa incerc. Lasa-ma sa incerc. Nu ma mai judeca. Nu sunt rea. Ci pur si simplu am fost ranita. M-am ridicat. Nu vreau sa ma mai uit inapoi. POT SINGURA! Nu ma indeparta. Nu o face. Stii bine ca voi pleca. Stii bine ca desi mi se va rupe sufletul, voi pleca fara sa ma uit inapoi. Nu ma provoca sa o fac. Nu ma provoca sa plec... o voi face intr-un final!

Am trait in iad... am iesit din el. Nu ma intorc acum... si nicio alta data...

2 comentarii:

vyanna spunea...

am uitat sa-ti spun.. ai avut dreptate.. n-a mers.. n-am fost noi.. n-a fost el!!! m-a mintit si inselat din nou..
cata dreptate ati avut cu totii...
am plecat si eu nu ma mai intorc in iad nici acum nici alta data..

josephine spunea...

:( pacat... eu am incercat de atatea ori sa fim iar noi, pana mi s-a aplecat. mi s-a aplecat de speranta, de vise si de orice altceva. pur si simplu nici nu mai pot sa ma gandesc la noi ca imi vine sa vomit. nu ca mi-ar fi scarba de el. mi-e scarba de noi!!! si chiar nu mai cred ca o sa mearga... chiar nu mai pot spera. si as vrea sa nu o mai faca nici el. daca intr-adevar ne e scris sa fim impreuna. VOM FI! vom trece peste toate...


l-am iubit ani intregi... nu m-a inselat niciodata. nu mi-as fi iertat-o daca l-as fi iertat!