eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

cea care are sufletul gol



Am observat ca n-am mai scris de aproape un an de zile. De fapt, n-am mai simtit de un an de zile. Nu mai simt de un an de zile. Parca cineva mi-a oprit inima. As vrea sa cred ca mi-a pus-o in stand by, as vrea sa cred ca ea mai asteapta totusi ceva. As vrea sa cred ca nu mi-am amanetat sufletul.


Nu ma trezesc noaptea tremurand ca am visat. Dar mi-ar placea sa o fac. Nu imi incep dimineata gandidu-ma la cineva anume. Dar cred ca ar fi primul lucru pe care l-as face in fiecare zi, chiar si inainte sa deschid ochii. Nu ma pierd in timpul zilei amintindu-mi povesti  care sa imi trimita fiori pe sira spinarii. Dar ce m-as mai cutremura! Nu adorm avandu-te in gand. Pentru ca nu te mai am.

Cred, imi doresc  si sper sa nu fi fost tu, unica mea sansa de a fi fericita. Vreau sa fii altul. Vreau sa fiu totul pt altul. Si el sa fie totul pentru mine. Uite, vreau un cliseu, chiar si greu de digerat. Vreau ceva normal si in acelasi timp extraordinar. Vreau sa ma intorc la tine de fiecare data. Chiar daca bine, chiar daca rau.  Chiar daca deloc si chiar daca totul. Vreau tot si vreau nimic. Vreau si vreau sa vrei. Vreau sa te iubesc cu fiecare celula. Chiar si alea bolnave si paralitice. Vreau sa te simt in fiecare secunda din viata mea. Chiar si atunci cand nu esti. Vreau sa ma trezesc si sa nu te caut in pat, ci sa te am. Vreau sa inchid ochii si sa imi pot imagina si simti fiecare rid de-al tau. Vreau ca atunci cand ma cauti si iti lipsesc sa stii unde sunt. Sa fiu numai si numai a ta. Doar eu, doar cu mine! Si atunci cand vrei o alta, sa fiu tot eu. Vreau sa fii egoist in privinta mea. Vreau sa fiu totul pentru tine. Vreau sa fii tot. Al meu. A ta.

Dar vezi tu... in teorie e mai simplu... practica ne omoara... Pe tine cred ca te-a pierdut in patul unei femei care vrea mai putin de la tine intr-o viata decat as vrea eu intr-o singura zi. Dar daca totusi, iti doresti sa ai totul, vino acolo unde te astept. Ma vei recunoaste foarte usor... eu voi fi cea care are sufletul gol.

15 comentarii:

Anonim spunea...

iti citesc blogul de cativa ani. .credeam ca nu o sa mai postezi nimic.
totusi, speram ca esti fericita si ca sufletul tau dainuie de mirosul magnoliilor abia inflorite. credeam ca ai inflorit o data cu ele.
Nu stiu cine esti, dar simt nevoia sa iti spun ca nu esti singura. Incep sa cred ca e o trasatura a noastra, dorinta asta de a fi iubite cu orice pret, in timp ce umblam cu sufletul gol si alergam prin viata, asteptand totusi un "el" mai mult sau mai putin perfect care sa faca orice pentru noi, sa ne iubeasca pana si cele mai mici gesturi si particulariati care ne definesc, sa iubeasca felul in care suntem unice si diferite in comparatie cu celelalte.
Intalnesc din ce in ce mai multe femei care renunta la ideea ca cineva continua sa existe pentru ele, in multimea asta stersa de oamenii tristi, nemultumiti, grabiti.
Nu stiu nimic despre tine, despre viata ta, despre tu cea din spatele cuvintelor dar, vroiam sa te rog sa nu te dai batuta. Lasa soarele sa patrunda din nou in sufletul tau. Poate nu o sa se intample primavara asta, poate nici cealalta, dar nu exclude sansa asta.
Nu toti oamenii au un final fericit dar, stiu ca asta nu depinde neaparat de altii, depinde de ei. Depinde de tine! Pun pariu ca inca esti frumoasa, ca inca ai un zambet superb. Nu mai lasa durerea sa se apropie de tine. Stiu ca ai trecut prin multe, dar nu le lasa sa te urmareasca in prezent. Foloseste-te decat de experienta din spatele durerii, nu o lasa sa iti dicteze ceea ce esti azi. Nu te uita in trecut cand incerci sa iti dai seama cine esti. e in zadar cautarea asta a fericirii si a linistii in altii.
Niciodata, sa nu te ratacesti pe strazile unui suflet pe care il iubesti. La un moment dat, e posibil sa-ti stinga toate sursele de lumina si in intunericul ala nu o sa-ti poti vedea decat defectele, decat partile din tine pe care le acoperi zilnic cu „tone” de machiaj. Intodeauna o sa-ti vezi decat defectele daca te privesti prin ochii fraierilor care au incetat sa ma fie ai tai.
Bafta in continuare, josephine! Si nu uita sa te bucuri de mirosul magnoliilor, de picaturile astea reci de ploaie, de orice alt lucru marunt dar frumos care iti poate aduce zambetul pe buze. nu te da batuta si nu mai astepta nimic de la oameni, ei nu te vor scoate niciodata din iadul asta.

Anonim spunea...

Frumos , ma gandesc la fostele mele doua iubiri . Daca nu castigi lupta interioara , degeaba .Eu am reusit odata , a doua oara am devenit o mortaciune . E greu , putin spus , cand lacrimile curg peste obraji , pierdandu-se deja dragostea , speranta , increderea in noi instalandu-se frica . Sa pierzi puterea de a mai iubi , de a fi cu cel drag in brate . Mai bine as primii 100 de pumni in fata ...

Anonim spunea...

Fraierilor ! Nu vedeti ca nu raspunde nimeni comentariilor voastre siropoase !
Va inchinati la peret goi ...
Posesoarea acestui pseudo blog e plecata pe la clinici neuro sau dezintoxicare dezalcolizare .
Zic posesoare , dar mai degraba cred ca e vreun transexual , caruia îi fac mare placere comentariile voastre , aducandu-i satisfactii profunde - daca intelegeti ce vreau sa spun...

Anonim spunea...

Hai prin Sibiu, poate-ti revii :)
(tot e mai bine decat "atotputernica iubire" sau revelatiile divine care umbla pe aici! )

L.

eXIST spunea...

Vroiam să scriu ceva stil: ”interesant”, ”probleme de coracon”, etc... am citit si comentariile cititorilor tai si m-am oprit!

Anonim spunea...

Te exprimi foarte frumos. Mi-ar placea sa scrii mai des. :)

diamantina spunea...

Dacă vrei cu adevărat, du-te şi ia!

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=lXYKGL6MgKM

Sadd spunea...

ma bucur ca esti bine :)

Monixa spunea...

Tot ce scrie pe blogul tau inteleg perfect...iar postarea asta parca e rupta din sufletul meu...

bebe`Roz spunea...

Ciudat sau nu si eu trec prin aceleasi stari. Nu mai simt nimic.

anamaria criss spunea...

Dragut ce scrii :)

Anonim spunea...

Ciudat sa citesti ceva ce parca este exact rupt din tine.Si eu am sufletul gol si este gol de ceva timp.Stiu cum este sa adormi si sa te trezesti cu acelasi gand si cu aceeasi ,persoana in gand.Astept sa am puterea de a incerca din nou sa imi pun din nou inima in folosinta dar am sentimentul ca ceva cineva nu stiu ce imi sta impotriva dar am ajuns la concluzia ca imi lipseste curajul! Iti multumesc pentru ceea ce scrii nici nu trebuie sa te cunosc mai mult !!

Madie Mee spunea...

Si la mine au trecut 10 luni de cand nu mai exista el in viata mea.Dupa o relatie de 4 ani in care mi-am pus sufletul pe tava intr-un final am deschis ochii si l-am lăsat sa plece.Nu era niciodată fericit,multumit ,nici el nu stia ce vroia.Eu vroiam doar un lucru simplu-pe.el.Nu am mai schimbat nici un cuvânt,nu ne-am mai văzut..doar un msg de la multi ani de la el de ziua mea si un mesaj banal ,ce mai faci?,la care nu am mai raspuns.Nu sunt fericita dar ma gândesc ca fericire cu el a fost una amăgitoare si mai nefericita eram lângă el ,lângă indiferenta lui.Nu stiu daca o sa mai iubesc asa de tare vreodată având in vedere ca a fost si prima iubire..dar chiar daca acum nu sunt împlinită tind sa cred ca exista persoana aia pusa deoparte pt fiecare , Dumnezeu le rezolva pe toate si toate se plătesc la un moment dat..Dupa ce am citit pe blogul tau am simtit si eu nevoia sa mă descarc putintel :d

Brooklyn Gray spunea...

Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.