eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

A fost odata...



Amintirile pot fi crunte. Pot fi cronice. Pot fi dureroase. Amintirile dor uneori ca o operatie fara anestezie. 

Doare sa te uiti in oglinda si sa stii exact care sunt firele alea de par pe care ti le-a atins ultima data. Sa vezi exact locsorul ala de pe frunte unde ti-a lasat ultimul sarut. Sa ii vezi urma mainii in palma ta, asa cum te-a strans ultima data. Sa vezi o particica din buza de sus inca rosie de la ultimul lui sarut. Doare. Mai ales, cand nimeni altcineva nu le mai vede. Sa tragi aer in piept si sa spui „asa a fost sa fie!”. Si chiar sa crezi ca asa a fost sa fie. 

Slava Cerului ca au inflorit magnoliile! Miros a nou, a speranta, a mai bine. Era o vreme cand totul in jur mirosea doar a tine. 


Asa a fost sa fie!!!

36 de comentarii:

Solange spunea...

Cum apar postarile tale exact la momentul potrivit... :)

Unknown spunea...

mi-e groaza de sentimentul asta.

denkamiko spunea...

mi-era dor.

Anonim spunea...

Glumesti? Se pare ca te bantuie la fel ca-n trecut!

Mage spunea...

Ele sunt cronice pentru ca ele raman imprimate in tine. Nu le poti da ''delete'', deoarece fie de ramane doar o bucatica din tine care tine la persoana respectiva sau e mai mare bucata aia...iti amintesti fiecare secunda, clipa si minut din tot ce'a fost. :)

Anonim spunea...

" Ce-o mai fi avut numele său ?!
L-auzeai şi te durea mai rău ...
Ţi-ai dat seama prea tîrziu cît de liberă poţi să fii ,
L-ai uitat şi nu mai vrei să-l ştii ! "

Anonim spunea...

Fraier, fraier dar il iubesti de nu mai poti!

i'm free spunea...

O postare deosebita!

Eminee spunea...

Cateodata trecutul ne bantuie rau...

O carte excelenta pe care am citit-o in ultimul timp este un roman de dragoste (nesiropos) si se numeste "Mireasma trandafirilor salbatici" de Sorina Popescu

http://www.librarie.net/carti/189247/Mireasma-trandafirilor-salbatici

Blue Evey spunea...

Asa a fost sa fie... Cuvintele de care mi-e cel mai teama...

Anonim spunea...

Urmatoarea postare cand??? :(

Mediator Bucuresti spunea...

Intrebare : Fraierul stie ce i se adreseaza aici ?

Anonim spunea...

Un blog minunat , o persoana minunata , o fata de o puritate rara . Nu-i asa oameni buni? Semnez :sotia unui fost fraier.

VxD spunea...

)

Anonim spunea...

De ce nu mai scrii? :((

Bucuresti servicii spunea...

Bun condei ai !

Anonim spunea...

Hei, J., pe unde ai disparut?

Anonim spunea...

salut, eu de tare ce simt in fiecare zi ca mooor fara el...
imi vine sa ma duc sa ma sinucid sa u sa-l ucid pe el ca deamu mi-o stricat toata viata idiotul!

bird spunea...

cand te uiti printr-un telescop si vezi la 10 ani lumina departare....vezi ceea ce s-a intamplat in urma cu 10 ani....atat ii trebuie luminii(informatiei sa ajunga la tine....daca te indragostesti de o imagine(lumina reflectata de un corp) atunci acea Iubire se poate transforma in Ura....dar Iubirea pentru lumina din corpul respectiv cumulata cu Iubirea prentru lumina reflectata de corpul respectiv nu se va transforma niciodata in Ura....suferinta vine din faptul ca cel de langa tine a iubit o imagine....poate...dar atunci nu merita sa suferi daca intelegi asta...

Anonim spunea...

Ceea ce trebuie inteles este ca trebuie sa fim pentru persoana iubita cu totul, trup, suflet si iubitori, iertatori iar bunatatea, sinceritatea si dragostea nu trebuie sa lipseasca!!

Anonim spunea...

Te caut zilnic , insa nimic... nu mai revi ?

beea spunea...

frumos scris :)

Dana spunea...

Cred ca intre timp v-ati impacat. Tu si..."fraierul". :)

Anonim spunea...

Asta era si scopul blogului!

Anonim spunea...

de ce nu mai scri? :(

Unknown spunea...

Cat adevar;sufar in mare tacere,iar sufletul parca mi.a inundat corpul d lacrimi;ma feresc d ochii lumii nu vreau s par o plangacioasa care tocmai a inteles k a gresit pt a2a oara facand aceeasi greseala sh dandu.si seama cat d tarziu a inteles k a gresit knd a ales.Mi.e foarte greu sh inca mai sper chiar dak uneori iy cer lui dumnezeu un lucru pe care nu ar trebui,sh acele s ma ia din lumea asta care uneori pare atat d lipsita d orice farama d iubire...

Anonim spunea...

O sa fie mai bine daca treci de suferinta , au fost doua fete in viata mea , m-au facut praf . E dragoste sau frica . Imi este frica sa mai am o relatie cu o fata , chiar daca exista o anumita atractie vorbesc doar strict colegial/prieteneste . Sper ca tu sa birui .

Unknown spunea...

Doare ataaat de taree!!!

Unknown spunea...

Preaa tare doare!
Dar atunci cand se duce la alta pt o seara si se intoarce latine,spunandu-ti ce a facut?merita iertat?

Anonim spunea...

Am 25 ani
Am trecut prin experienta...
stiu ce inseamna...
In locul meu: daca a gresit odata pe care ma inselat,in viitor se va repeta acelasi lucru,nici asta nu se merita absolut!
M'as rupe orice relatiei indiferent ar fi...!!!
Asta e firea mea,sensibila...
chiar nu pot sa iert ptr a 2 sansa...
ce parere aveti voi???

Anonim spunea...

Sunt barbat...la inselat nu merita nimeni a 2 sansa!....

Anonim spunea...

Buna ziua, numele meu este Cristine, eu sunt aici pentru a spreed această veste bună pentru întreaga lume, despre cum am ajuns fosta mea dragoste înapoi. Am fost de gând nebun atunci când dragostea mea ma părăsit pentru o altă fată luna trecută, Apoi am întâlnit un prieten care mi-a prezentat Dr. Hafeez marele mesager al oracolului că el a servit, am povestit problema mea la Dr. Hafeez despre modul în stânga mea ex-dragoste mine și, de asemenea, modul în care am nevoie pentru a obține un loc de muncă într-o companie foarte mare. El a spus doar pentru mine că am ajuns la locul potrivit au fost voi fi obtinerea de dorința inimii mele, fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuia să fac și după ce a fost făcut, în următoarele 2 zile, iubirea mea ma sunat și a început să ceară scuze spunând că a fost rău pentru lăsându-mă înainte de acum și, de asemenea, în următoarea o săptămână după dragostea mea a sunat, cerând iertare, am fost chemat la interviu în compania mea dorit au fost am vrut să lucrez ca director general. Sunt atât de fericit și copleșit că am să spun acest lucru pentru întreaga lume pentru a contacta Dr. Hafeez cu următoarea adresă de e-mail și de a lua toate problemele tale rezolva. Nici o problemă este prea mare pentru el pentru a rezolva, contactați-l acum prin e-mail lui: drhafeezspelltemple@gmail.com

Anonymous spunea...

Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol tot timpul era plecat, m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum câteva luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut doctorului Egwali ajutor, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou pe fosta mea lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și plăcere eternă și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat, aveți încredere în mine.
Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
WhatsApp: +2348122948392

Anonim spunea...

Mama DawnAcuna este o adevărată vrăjitoare, a aruncat o vrajă care mi-a întors înapoi ex-amantul după ce m-a părăsit pentru o altă femeie timp de 7 luni, m-a ajutat fără să spun că ar trebui să îi plătesc bani, scrie-i pe e-mail: dawnacuna314@gmail.com

Bella spunea...

Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

Anonim spunea...

Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099