eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

Miroase din nou a magnolii...


Mi-am amintit azi o scena in care am jucat amandoi. Eu plangeam si tu te imbracai privind in jos intr-un punct fix. Iti fereai privirea de ochii mei plansi, de inima mea zdruncinata si incercai sa nu te lasi impresionat de tragedia pe care o jucam. Eu imi zmulgeam parul din cap si tremuram cu fiecare frantura din corp. Eram uda de atatea lacrimi si lumea mea se naruise.
Stii...eu trebuie sa mai ratacesc prin lume. Eu trebuie sa imi traiesc viata. Sunt tanar. Si tu esti tanara si tu mai ai de trait. Trebuie sa traim amandoi, dar separat. Apoi, daca ne e scris, o sa fim impreuna! Dar trebuie sa mai ratacesc prin lume...
Si mi-ai sarutat fruntea si m-ai ucis cu un ultim te iubesc...
Traiam apocalipsa. Am plans ore, zile, luni si uneori cred ca si ani. Am urlat ca o sa te iert pt ca te iubesc, ca te-as fi iertat daca te-ai fi intors. Apoi, mi-am spus ca nu ma meriti, ca merit mai mult. Ca o sa te resping doar de dragul de a o face chiar daca o sa plang in fiecare zi dupa. Meritai asta pt ca mi-ai ranit orgoliul. Dar nu meritam eu asta.

Azi ieseam din aeroport, oarecum obosita si extenuata de ultimele zile. Imi cautam masina in parcarea aeroportului si ma gandeam ca mai bine o lasam parcata la metrou si banii pe care urma sa ii platesc pe parcare in aeroport sa ii fi dat cuiva amarat. Deliram in mintea mea. Si cineva m-a prins de mana... am simtit un miros dulceag de parfum barbatesc pe care il stiam atat de bine. Am inchis ochii pentru cateva secunde si mi-am adus aminte de scena aia de mai sus. Exact asa miroseai si atunci.  M-am intors si te-am privit zambind. Nu te vazusem chiar de atunci, din ziua aia de 1 aprilie cand dupa ce m-ai lasat singura in casa la ma-ta si singura in general, am plecat trantind usa dupa mine cu ochelarii de soare sa nu mi se vada siroaiele de lacrimi. Suspinam de cutremuram pamantul si cadeau magnoliile in urma mea. Iar eu tot mirosul tau il aveam intiparit in minte. Si m-am intors si am rupt o magnolie si mi-am bagat-o in nas sa imi resetez simturile sa nu te mai simt. Si am mirosit-o zilele intregi pana cand n-am mai avut ce.
Erai acelasi. Chiar daca acum esti mai inalt, mai frumos, mai destept, mai matur. Esti acelasi imbecil care mi-a frant inima.
Ce faci mandra mea?
Ratacesc prin lume!
Si? Cum e ? eu am cam terminat...
Eu mai am!
Mi-am grabit pasii catre masina si nu mi-am dat seama ca veneai dupa mine urland ca ma vrei inapoi. Am acelasi numar prostule! suna-ma, ca sa stiu sa nu iti raspund!
Tu esti acelasi imbecil frumos. Dar eu nu mai sunt aceeasi proasta!

Ratacesc prin lume... abia ce m-am invatat cu gustul ratacirii... Iar daca ne-a fost scris sa fim impreuna la final, am racait cu lama  si am sters cu guma... Eu merit mai mult!
De ce toti barbatii din viata mea, ma vor cel mai tare atunci cand nu ma mai pot avea?!

22 de comentarii:

Ela spunea...

Pentru ca asa doresc barbatii, toti! Si noi, femeile, uneori...

Anonim spunea...

CRICRI

In aceeasi masura in care toti ne vor cand nu ne mai pot avea, exact in aceeasi masura ii vrem si noi cand nu ii mai putem avea...
Life is a journey, never a destination, so they say...

femmeletale spunea...

e înscris în genele lor misogine, draga mea. o chestiune de chimie, până la urmă. dopamina din creier nu se secretă decît atunci cînd există provocare. iar cînd te au, nu se mai secretă. e ca la şobolanii de laborator.

Christine spunea...

ce frumos ai scris...

Andra spunea...

intr-adevar, toti barbatii "ne vor" cel mai mult cand nu ne mai pot avea.
"the forbidden fruit tastes the sweetest".

Mada spunea...

Prea frumos si prea adevarat...
Ultima intrebare mi-am pus-o si eu de foarte multe ori, dar cred ca va ramane fara raspuns. Asa suntem mereu, in contratimp...:)

Sabrryna spunea...

Aceleasi chestii cu.."mai am de ratacit prin lume, si ca daca va fi impreuna vom fi",mi le-a spus si mie.. cand il iubeam de 4 ani ca o nebuna...de fapt ne iubeam reciproc... el a fost persoana care m-a schimbat,dar nu stie cat m-a intarit.

Solitary Thoughts spunea...

domnisoara, sunteti la maluri diferite. tu esti aproape de barca. nu te uita inapoi.

LALA spunea...

Cand te au vor altceva, mereu fac la fel. Iar apoi, cand vad ce au pierdut incearca sa bandajeze rana, sa stearga perioada in care au hoinarit si sa revina la ceea ce aveau, la tine, la noi. Doar ca noi ramanem cu o cicatrice si nu mai au norocul pe care si l-ar dori, sa te aiba din nou. Cum era o vorba din popor "Roata se intoarce!".

vlad spunea...

foaie verde stalp, mie-mi ploua-n beci...
este povestea eterna, unisex.
toti, femei, barbati, trecem prin asta.
cauza este doar o memorie proasta si un sentiment fata de o imagine, nicidecum fata de "fructul oprit".
am trait de nenumarate ori sentimentul, pozitionat de ambele parti. e flatant sau nasol dar invariabil trece in urmatoarea dimineata.
iubirea aia nebuna care poate lega doi "tampiti" se intampla o singura data. daca s-a rupt, orice incercare de "reconciliere" e doar hatar, ambitie sau prostie.
si daca inca mai ai ceva prin suflet legat de el, o sa ajunga mai devreme sau mai tarziu la o tura prin paturul tau ;)

Anonim spunea...

Macar a avut bunul simt sa te priveasca, sa-ti vorbeasca fata in fata, nu doar trimitandu-ti un mail sau un sms, ca altii, care aleg ce e mai convenabil pentru ei si calea cea mai usoara. A iubi nu asta inseamna: sa pleci; a iubi inseamna a lupta pentru o relatie, cand iubesti restul nu mai conteaza; treci peste propriul ego, peste ganduri urate, peste dezamagiri, treci peste tot! Dar nu peste femeia iubita... Am auzit nu odata "Daca te pot avea, nu te mai vreau, vreau mai mult." Oricum si acest "mult" pe care il cauta un EL nu il va gasi niciodata. Intotdeauna va ajunge in aceeasi situatie, e un joc, un cerc vicios, din care ies doar cei care au puterea de a se maturiza si a vedea ca fericirea nu inseamna o duzina de femei, fericirea adevarata inseamna sa-ti vezi femeia iubita pregatindu-ti cina, sa ajungi sa-ti doresti numai una, pentru o viata intreaga. Fericirea o sa o gasesti in ochii copiilor tai, ai lui, ai ei... intr-o viata stabila si echilibrata. Cand iubesti cu adevarat nu te ridici si pleci, indiferent cate furtuni se abat in drumul tau. Intr-o relatie nu mereu va fi bine, dar cand gasesti omul potrivit, o sa gasiti impreuna puterea de a trece peste orice obstacole, orice dorinte de a avea altceva, orice dorinta de a "mai rataci prin lume"... Cu totii ne cautam fericirea si linistea...

Anonim spunea...

De ce? Raspunsul e unul simplu. "Legea atractiei".

Anonim spunea...

Barbatii vor ce nu pot avea. E o chestie de orgoliu, mandrie.

Interzisa. spunea...

Frumos, dar trist in acelasi timp... Citind, mi-am dat seama ca esti o femeie, care stie cand sa planga...si care stie ca si lacrimile au rostul lor...

Liviu spunea...

Mi-a placut ca te-ai gandit sa-ti intrerupi plansul, adica sa te resetezi cu o magnolie! Liviu

Lorenzolinio spunea...

Este greu sa te rupi de trecut uneori, iar atunci cand esti convins ca ai scapat de hidoasa umbra a lui, iti aduce aminte ca totusi apartii realitatii si ca traiesti inca pe pamant. Din pacate te loveste atunci cand iti este mai drag - dar te admir pentru taria pe care ai avut-o... keep up the good work!

Anonim spunea...

barbati misogini... am dat peste site-ul asta intamplator, si ma gandeam asa cam cat de misogin sunt? si cred ca e vorba de om , nu de sex. si sper ca maine sa am timp, sa povestesc cam cat de misogin poate fi un barbat.

Once-upon-a-time spunea...

"ratacesc prin lume! ...eu am cam terminat!eu mai am ...":)
uluitor! cum povestile de viata parca se copiaza una pe alta si citesti undeva... si spui "nun se poate, e A MEA!":) cam asta mi-am zis eu cand ti-am citit randurile!
se intorc (barbatii) atunci cand au trait tot ce eera de trait, cand s-au saturat de orice. isi cauta implinirea in femeia care nu a avut mii se barbati, desi ei poate au avut mii... de femei:) pare tradator, dar nu este~:)nu-s egoisti, sunt doar increzatori in fortele lor~ vor femeia aceea care sa-i astepte cuminte sub paturica:)
si povestea va continua!
intreaba un barbat si vei ramane uluita de ce vei auzi!:)
te pup

Unknown spunea...

..."Tu esti acelasi imbecil frumos. Dar eu nu mai sunt aceeasi proasta!" am incercat si eu sa nu mai fiu aceeasi proasta, si mi-a reusit 90%, dar mai am o dara de prostie pe care desi o neg, o simt!

∞ spunea...

"Apoi, daca ne e scris, o sa fim impreuna!" - Am primit si eu cuvintele astea si m-au dat gata intotdeauna.

Anonim spunea...

... Parfum,... şi aură de Paradis... dumnezeiască alinare... Magnolii doar... La o aşa mare dragoste ce încă simţi... În toate-ar fi desăvârşire, de-am şti şi a ierta... cu mult mai preţuită ar fi dragostea ce va renaşte... Cui i-ar fi de folos cenuşa ei... De Sus, astfel iertare vom primi, precum şi noi iertăm celor ce ne-au greşit... E scris... o:-)

Anonim spunea...

Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099