eu...

Fotografia mea
am ochii negri si pe vremea cand imi pasa, te iubeam pe tine!

traind la intensitate minima...

Cu fiecare zi care trece si relatia noastra avanseaza, imi dau seama ca o sa sufar enorm. Cu fiecare secunda pe care o petrec alaturi de tine, realizez ca la final eu voi fi cea care plange cu lacrimi amare. Traiesc totul cu mana pe frana de mana, pregatita in orice moment sa o actionez. Stiu ca ma judeci si imi spui ca nu risc, dar la dracu! Ca am riscat mereu si uite ca nu m-a dus nicaieri! Caut sa imi gasesc alte preocupari decat as putea sa am cu tine, incerc sa te tin la distanta de mai mult de trei sferturi din viata mea. Mi-e teama sa te las sa faci parte din toate gandurile mele si atunci cand imi dau seama ca imi zboara gandul la tine, imediat ma gandesc la altceva. Cand imi spui ceva de-a dreptul frumos, sunt impresioanata doar pe sfert de cat ar trebui sa fiu. Zbor la cea mai mica altitudine posibila atunci cand ma saruti. Traiesc incet si sigur fiecare moment. Mi-e teama de un sfarsit. In vocabularul tau, nici macar nu exista „sfarsit” atunci cand te referi la mine. Pentru tine este cea mai sigura relatie, cea mai simpla. Sunt in planurile tale si maine si poimaine si dupa asta.

Dar totusi...

9 comentarii:

Anda spunea...

Nu te mai gandi nici macar o secunda la asa ceva. Cica atragem lucrurile de care ne temem cel mai mult. La dracu. Bucura-te de fiecare moment!

Anonim spunea...

Asa patesc si eu ...
Cu frana pusa.
Teama de a suferi.

The Red Hair Girl spunea...

si sfarsitul e acelasi, unul sufera, altul se bucura ca a trecut peste!

Anonim spunea...

vezi tu... ii e deajuns ca-i fraier... de il mai condamni pentru ca l-ai iubit???
cu tot respectul,
ovi

Mihai Bogdan spunea...

mare dreptate ai "berbecule" :P ..lasa nicio persoana nu e de neinlocuit

Septimia spunea...

imi place...mult...blogul...

Alya spunea...

incearca sa te bucuri mai mult...dar fi MEREU pregatita pt un sfarsit. Invata sa nu folosesti frana si totusi sa reusesti sa opresti cand e cazul. Poate suna a nonsens, dar gandeste-te la ce ti-am spus ;)

silvia spunea...

viata e un risc! traieste-o! oricum, toti suferim mai devreme sau mai tarziu! imi place blogul :)

nenea spunea...

stie ca ai un loc unde spui lucruri fara sa folosesti frana de mana?